Update

hejsan bloggen

idag så fick jag gå upp kvart över sex för att jag skulle hinna duscha och allt men jag hade nog inte behövt gå upp så tidigt eftersom det blev så mycket tid över. asså jag vet att jag inte uppdaterar den här bloggen bra men det är bara för att det är så himla mycket med skolan just nu, och kompisar och allt och skolan och kompisar och familjen går faktiskt före datorn!

men jag ska försöka att uppdatera den lite bättre, nu har ni ju typ inte fått några bilder på ett tag men det har jag inte heller orkat med, det funkar typ inte att lägga upp bilder längre från min mobil till datorn och jag orkar inte ha med mig min digatalkamera överallt för jag vill inte tappa bort den.

idag så börjar jag fem i åtta och jag slutar tjugo i fyra, idag så ska jag ha ett engelska läxförhör som jag fick reda på av våran lärare att vi skulle ha idag men vi fick läxan i tisdags.. men jag har pluggat så det ska väll gå bra. igår så hade jag tyska läxförhör som gick jättebra, jag hade bara ett fel och det var på hur man sa hur mycket är klockan, men det visste jag ju inte att vi skulle kunna så.. föresten så har min förskyldning blivit mycket bättre så jag hoppas verkligen på att jag ska kunna gå på träningen idag, men tyvärr så är min syster hemma och är sjuk för jag har lyckats smitta ner henne tror jag.. igår efter skolan så var jag med madde eller vi gick hem till var och en och åt sen så pluggade vi lite och sen så möttes vi upp och gick ett varv runt lötsjön med mellie. vi skulle springa ett varv runt men jag fick inte eftersom jag fortfarande är lite försyld. men det var jätteroligt för vi pratade och gick igenom massor med saker. sen så gick vi förbi några små killar som började prata med oss och typ frågade mig om jag kände någon kille som jag inte kommer ihåg vad jag hette och då sa madde att vi skulle göra puss till dem asså ni vet sådär med handen i luften men då så när vi skulle göra det så råkade madde göra det till någon gubbe som cyklade förbi och jag gjorde det till dem där killarna haha :). dem typ asgarvade haha.

jag och madde ska mötas tjugo i så kanske om någon kvart eller nåt, jag är skittörstig så jag ska typ dricka något nu men jag tror faktiskt att jag kanske hinner klämma in något inlägg idag när jag kommer hem från skolan för jag tror inte att jag har bestämt något med någon kompis, jag kanske tar hem madde hit jag får se, men då måste vi faktiskt plugga lite också haha.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0