Torsdag

hejsan bloggen

idag så mår jag jättebra och jag ska till skolan idag, vi ska först på morgonen så ska typ vi tjejer göra fruktsallad och sen typ lära oss att koppla av haha och sen ska vi typ ha afrikans dans? haha, får se hur det kommer att vara haha.
jag lägger inte ut outfit idag men jag har på mig ljusrosa linne, tights, midjeskärp och en grå kofta ;)
igår kväll så gick jag på caktus och det var riktigt längesen jag gick dit faktiskt så det var roligt, jag var tvungen att testa om jag kunde gå ut utan att jag mådde dåligt och det kunde jag ju haha, men sen så kom pappa och hämtade oss typ klockan halv nio eller något sånt sen så när jag kom hem så kollade jag först på idol, sen så kollade jag på kändisjungeln, någon mer som tittar på det? riktigt roligt faktiskt haha.
klockan är typ halv nio och jag ska möta madde kvart i nio och jag vet inte vad jag ska göra under tiden? inte så långt tid kvar då typ en kvart men ändå, jag blir så fort rastlös.
jag funderar faktiskt på att sluta skriva för jag får ändå aldrig komentarer, men ändå så är det bara skönt att skriva av sig ibland, jag har ju ändå besökare som jag ser på min statistik.
puss

 
 jag madde och anna, vi ska alltid hålla ihop vad som än händer <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0