Torsdag

hejsan bloggen
sitter här hemma hos madde, hon är och äter så jag sitter kvar inne i hennes vardagsrum så länge, haha jag är så till sällskap haha, men hur som helst så var jag och madde ute en stund när jag kom hem till henne efter jag hade ätit mat hemma hos mig, när vi var ute så gick vi runt lite på golfängarna, sen när vi var påväg upp för en backe så hörde vi typ fem styckna killar busvissla till oss så vi kollade bak så var det de, ganska söta faktiskt.
dem frågade om vi hade lust att gå på dejt med en av dem haha vi sa ja fast vi drev ju bara, sen så frågade de ba vill ni strula med oss? sen vi ba aa, sen så ropade dem att vi skulle komma men då sprang vi iväg haha.
nyss så hade jag och madde lite läxförhör på varann för vi måste verkligen plugga lite no för vi har läxförhör i det imorgon, men det går ganska bra faktiskt, men det är så tråkigt för det handlar om svampar, fast det är ganska lätt faktiskt.
när madde har ätit klart så ska vi typ plugga lite till och sen så ska vi gå ett varv runt lötsjön med mellie och sen ska vi gå runt lite och leta efter killar, haha nejdå haha men vi ska gå runt lite bara, åå jag och madde störde oss fett mycket idag för vi hörde musik men vi hörde inte vart ifrån musiken kom haha, men det ska vi nog ta reda på!
men nu har madde ätit klart så jag ska umgås lite med henne nu.
jag kanske skriver mer ikväll jag får se.
puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0