Tandläkaren

hejsan bloggen
nu är jag äntligen klar hos tandläkaren, jag gick inte tillbaks till skolan igen för jag pallar inte gå ner till ursvik.
jag måste dra ut en tand innan dom sätter in tandställningen på mig, asså jag vill verkligen inte det.
jag ska först ena halvåret ha bara på överraden tandställning, sen efter ett halv år så sätter dom dit på båda raderna.
men dom kollade också om jag hade hål, jag har nio styckna, inte haha. jag hade faktiskt inget hål.
aja, man får ju fina tänder ändå? HAHA
nej, nu ska jag inte skriva mer för jag har inget mer att skriva om, jag skriver säkert mer sen.
jag ska typ också lägga in lite låtar på min ipod, för jag har inte använt min ipod på typ TRE MÅNADER !
så det är dags att den börjar användas nu, idag åker jag till landet och då behöver jag lite bra musik på vägen, men jag har så bra musik på min mobil som jag älskar, men jag kan ju ladda ner dom låtarna på min ipod också.
puss

 Dagens Fråga:

 tycker ni att jag ska använda min ipod eller mobil på vägen till landet?

 

  VS



 ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0