Skolan är slut för denna vecka

hejsan bloggen

idag så ska jag åka till landet, jag kommer hem på söndag då blir det uppdatering typ.

jag ska snart ut med madde, eller om typ tio minuter, najs huh?

jag hade munligt no läxförhör idag så det var ju inte direkt svårt, men det hade faktiskt inte gjort någonting om vi hade haft skrivtligt för jag har pluggat så mycket.

igår kväll så såg jag och nicole på i taket lyser stjärnorna, den var jättebra och sorglig.

jag rekomenderar verkligen den filmen! vi prenumererar på love film eller bara till typ november och då valde vi den filmen så det var ju tur haha :).

men jag pallar inte skriva mer nu, ni kanske får bilder sen, juste min syster fyller sexton år på söndag grattis älskling !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0