Puss

hejsan bloggen idag är det måndag och jag har på mig mys canada kofta, tights och ett rosa linne.

idag ska jag färga håret fast med två förpackningar den här gången, asså jag ska färga med samma färg som jag har nu men det kommer ju troligen bli blondare, jag ska färga min utväxt och då passar jag på att ändå färga hela året, go for it girl :).

snart ska jag få mitt sims tre av mamma och pappa också för dom sa att om jag följer med upp till tandläkaren för att höra vad dom har att säga så ger dom mig sims tre så varför inte liksom :)

idag så börjar jag tio i åtta vilket inte är skönt, jag har ingen aning om när vi slutar idag faktiskt, men jag tror att det är runt.. tjugo i fyra kanske.

efter skolan så tror jag att jag ska vara med madde men jag vet inte riktigt säkert faktiskt, men om vi är så ska vi ju äta hos någon som vi brukar eller äta hos var och en, sen tror jag klockan fem att vi ska ut och springa, det går säkert bättre för mig idag hoppas jag haha.

igår kväll innan jag skulle sova så la jag mig på golvet och gjorde situps, jag gjorde hundra stycken utan att vila, jag är så duktig asså :).

men nu ska jag logga ut.

puss 

 (bilder kommer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0