Onsdag

hejsan bloggen

igår skrev jag inte vad jag shoppade igår och så men det var för att jag fick värsta huvudvärken och mådde skit illa så jag orkade inte blogga. jag stannade hemma idag också det gjorde min mamma också för hon var också sjuk, skönt att inte vara ensam hemma hela dagen för det är så tråkigt.

jag är faktiskt ganska ledsen för att jag missade skolan idag, det kanske låter konstigt men idag så skulle dom spela bedminton och jag älskar det (a), men jag stannade somsakt hemma idag, jag tror att jag går till skolan imorgon.

på fredag ska jag till tandläkaren -.-

här kommer det bilder på vad jag köpte igår.

puss

 
 ljusrosa linne från hm, svart midjeskärp från jc och grå väska från gina tricot

 
 grå väska från ginatricot


 
 ögonmask till när man ska sova så det blir mörkare för ögonen från hm



 och så köpte jag en vit behå också från hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0