Onsdag

hejsan bloggen

idag så var jag tvungen att gå upp halv sju, jobbigt eller vad? idag ska jag vara klar med några sidor i en på som är till svenskan och sen så ska jag kunna typ tio styckna tyska glosor och tyska klockan, jag är klar med svenska men jag kan inte hela tyska, måste öva mer nu.

och ikväll så kommer jag ju vara ute också men då kan jag ju inte plugga engelskan som är tills imorgon, hmm? hur ska jag göra då? ähe, jag kommer på någon lösning sen, men jag ska ju inte vara ute hela kvällen liksom. idag så kommer jag inte gå till skolan tillsammans med madde för hon ska bränna näsan och hon kommer säkert inte komma till skolan på hela dagen så jag tror att jag ska göra sällskap med angelica till skolan, men hon svarar inte i telefon så jag vet faktiskt inte hur jag ska göra, jag börja åtta idag och slutar halv fyra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0