Om skoldagen

hejsan bloggen

nu har jag kommit hem från skolan, jag slutade faktiskt tidigt idag halv 2, haha jag och madde ville stanna kvar och kolla på när 7:4 hade afrikansk dans fast vi pallade inte så vi sa bara hej till några haha.

när jag kom hem så tog jag mig en dusch och sen så åt jag lite mellis, jag ska typ springa runt lötsjön med madde idag innan träningen, jag ska typ gå på träningen också idag och det var faktiskt ett tag sen så det ska bli roligt.

min sista lektion var afrikansk dans, jag har nog aldrig skrattat så mycket haha det var så jävla roligt, asså inte roligt så jag skulle kunna gå på det men det var roligt för man skämde ut sig så mycket haha, sen skulle vi tjejer dansa för killarna haha det var fett kul och jag stog längst fram också haha, men när våran "tränare" skulle säga om killarna eller om tjejerna var bäst på dansen så sa han killarna haha.

idag i skolan så har jag faktiskt mått bra, skönt att inte vara sjuk men imorgon så kommer jag ju inte till skolan för då ska jag till tandläkaren för jag ska ju snart få tandställning och då måste dom typ mäta mina tänder och se om jag behöver dra ut några tänder men om jag behöver dra ut några tänder så kommer dom inte göra det imorgon tror jag, fast jag är faktiskt inte helt säker. jag kommer typ inte kunna tugga tuggummi lika mycket som jag gör haha, men jag tuggar faktiskt bara sockerfria tuggummin ;).
puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0