Måndag

hejsan bloggen

idag så slutade jag tio över två istället för halv fyra för vi hade ingen idrott jippie :)

efter skolan så gick jag och madde hem till mig och åt mellis, sen satte vi oss lite vid datorn och sen så ville vi gå ut men så smsade hennes pappa till henne att hon var tvungen att komma hem och passa mellie, men vi ska vara snart faktiskt. efter vi båda har ätit.

jag frågade mamma om mamma och pappa kunde åka till brommas onoff och köpa sims tre till mig fast dom kunde inte det men jag ska få det på fredag, och vi är ändå hemma denna helg så då ska det bli sims tre mys för jag tror inte att jag har någonting inbokat faktiskt haha, madde kanske slaggar hos mig, jag ska fråga henne sen :).

idag ska jag nog springa runt lötsjön med madde och mellie igen, asså jag vill ha bra kondition? jag har tappat min kondition fett mycket haha sorgligt värre asså shit...

haha jag och madde kom på en rolig sak som vi ska göra varje gång vi typ dissar någon / säger något roligt så ska vi göra något med händerna haha svårt att förklara hur man gör men sen ska vi säga daaahh! haha bästa asså haha.

fel på mobilen så det funkar inte att lägga in bilder, särt -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0