Måndag

hejsan bloggen

idag känner jag mig faktiskt inte så pigg på att vandra eftersom det är måndag och första skoldagen på veckan, lite jobbigt då eftersom man är så trött men jag sov faktiskt ut idag, jag ställde klockan på sju men så ställde jag om den på kvart över sju, skönt.

igårkväll så mådde jag inte så jättebra för jag mådde illa, men det blev bättre sen och jag spydde faktiskt aldrig.

här får ni lite veckans planer

måndag: madde och jag ska hem till mig, ska typ vara ute sen också
tisdag: shoppa i solna centrum med madde för vi slutar klockan två också sen blir det fest för nicole <3
onsdag: jag ska vara med madde,mio och kanske charlie och felix min broooorsss <3
torsdag: inget bestämt
fredag: ska typ till landet
lördag: är typ på landet
söndag: kommer hem från landet träning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0