Läxdag

hejsan bloggen

idag har jag haft en riktigt läxdag, jag har gjort mina läxor som är till den här veckan i en och en halv timme.

rekord tror jag!

haha, just nu så är jag inne på facebook och spelar ett jätteroligt spel pet tror jag att det heter, så himla roligt!

idag i skolan så har det inte hänt så mycket, eftersom jag fortfarande är sjuk så ska jag inte gå på träningen idag utan jag stannar hemma och ser på idol =), jag var inte heller med på idrotten idag i skolan och det var inte sofie heller så vi skulle gå hela lektionen varv runt ip, vi gick typ mellan 10-12 varv och det är bättre än två varv runt lötsjön, vi fick bättre motion än dom som var med på idrotten fick, så det är ju bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0