Kväll

hejsan bloggen

sist jag skrev så skrev jag ju typ att jag skulle ut med madde? så blev det som sakt.

vi gick ut och den mesta delen av tiden så pratade vi med lukas i min mobil, fast han och madde pratade mest jag pallade inte anstränga min hals, men vi fick reda på lite hemlisar som avslöjats när killarna hade killsnack på kollot i ett tält, det var ju naaajjs nyheter asså. vi bestämde att jag,madde,lukas och felix skulle träffas på onsdag men först så måste vi bara prata med felix men det blir ju eaasy :) <33

jag måste snart tvätta bort mitt smink, och så ska jag sätta på lite bodylotions och lite läppsyl, mjuka läppar är viktigt asså.

men nu ska jag logga ut, eller asså bara från blogg.se men inte ifrån datorn. åå jag kommer inte ha något annat att göra? det är typ ingen rolig inne på msn, ta inte illa upp om någon läser min blogg nu men asså det är ju lite roliga inne fast inte som jag brukar chatta med, aja jag får väll ta upp en och chatta med då.

nej imorgon är det skola igen, inget som fillan gillar direkt -.-

ni får bilder snart nån dag.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0