Grattis :) <3

hejsan bloggen

jag har kommit hem från landet idag men jag har verkligen inte haft tid med datorn idag, först så hade vi ju fest för min älskade storasyster som fyller sexton år idag, och sen efter dom gick så gick jag och madde upp till ica och köpte mat till oss till imorgon när vi ska vandra i flera timmar med skolan, tråkigt det ska bli fast det kan ju bli roligt också, sen när jag kom hem därifrån så tog jag ett bad och kom upp nu, snart så ska jag se på ett teveprogram så jag kan inte skriva så mycket just nu, det har inte hänt något speciellt i helgen jag har varit på landet.

grattis ännu en gång till min söta storasyster nicole, jag kan inte fatta att du har blivit sexton år, åren går så fort, jag vill inte att du ska flytta hemifrån :( <3

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0